БУКВИ е, и, і В СУФІКСАХ -інн(я), -н(я), -инн(я), -ив(о), -ев(о)

  Ціліформування предметних компетентностей: поглиблення знань учнів про іменники, формування вміння визначати орфограму в суфіксах іменника -іння, -ення, -иння, -ив(о), -ев(о) та пояснювати вживання різних суфіксів правиламиформування ключових компетентностей: уміння вчитися (розвивати здібності логічно мислити, навички пізнавальної активності, спостережливості, самостійної та колективної роботи), комунікативної (розвивати комунікативно-мовленнєві вміння, мислення), загальнокультурної (вихо­вувати у школярів культуру мовлення).

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: телефони, таблиці, підручники.

Змістова лінія: мовна.



СТРУКТУРА УРОКУ

І. Основна частина

1.                   Організація класу

2.                   Ознайомлення із темою, цілями уроку



3. Актуалізація опорних знань і мотиваційних резервів учнів

А) Перевірка домашнього завдання


Б) Проблемне питання

Як ви вважаєте, чому потрібно знати правила написання суфіксів, про які йде мова?


ІІОсновна частина

1.      Процесуально-діяльнісний етап

А) Робота з підручником. Опрацювання теоретичного матеріалу


   

Б) Виконання вправ

Вправа 1

            
        В) Робота з підручником. Опрацювання теоретичного матеріалу


           Г)  Виконання вправ



2.      Контрольно-рефлексивний етап

А) Самостійна робота


            Б) Відповідь на проблемне питання

Як ви вважаєте, чому потрібно знати правила написання суфіксів, про які йшла мова на уроці?


В) Домашнє завдання 




Коментарі

Популярні публікації