ВІДМІНЮВАННЯ ІМЕННИКІВ ІІІ ВІДМІНИ
Тема: Відмінювання іменників ІІІ відміни.
Цілі: формування предметних компетентностей: повторення й поглиблення знань про іменник як частину мови, засвоєння принципів відмінювання іменників ІІІ відміни; формування ключових компетентностей: уміння вчитися (розвивати здібності логічно мислити, навички пізнавальної активності, спостережливості, самостійної та колективної роботи), комунікативної (розвивати комунікативно-мовленнєві вміння, мислення), загальнокультурної (виховувати у школярів культуру мовлення).
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: телефони, таблиці, тести.
Змістова лінія: мовна.
СТРУКТУРА УРОКУ
І. Основна частина
1. Організація класу
2. Ознайомлення із темою, цілями уроку
3. 3. Актуалізація опорних знань і мотиваційних резервів учнів
А) Перевірка домашнього завдання. Цифровий диктант
Б) Проблемне питання
Нерідко у нас виникає питання, яке закінчення матиме іменник ІІІ відміни в орудному відмінку однини. Любоввю чи любов'ю, цілю чи ціллю, радістю чи радісттю?
ІІ. Основна частина
1. Процесуально-діяльнісний етап
А) Вивчення нового матеріалу. Робота з таблицею
Б) Виконання вправ
Вправа 1Якість, любов, старість, ціль, вісь, блакить, свіжість, хоробрість, верф, шерсть, ніч, галузь, загибель, матір, радість, кров, наполегливість.
2. Контрольно-рефлексивний етап
А) Правильно-неправильно
Закінчення орудного відмінка:
*радісттю
*кроввю
*нічю
*смерттю
*матір'ю
*віссю
Б) Мікрофон
Що з вивченого теоретичного матеріалу найбільше запам'яталося на уроці?
В) Відповідь на проблемне питання
Любоввю чи любов'ю, цілю чи ціллю, радістю чи радісттю?
Домашнє завдання
Вправи з ключем хороші
ВідповістиВидалити