ВІДМІНЮВАННЯ ІМЕННИКІВ IV ВІДМІНИ
Тема: Відмінювання іменників IV відміни.
Цілі: формування предметних компетентностей: повторення й поглиблення знань про іменник як частину мови, засвоєння принципів відмінювання іменників IV відміни; формування ключових компетентностей: уміння вчитися (розвивати здібності логічно мислити, навички пізнавальної активності, спостережливості, самостійної та колективної роботи), комунікативної (розвивати комунікативно-мовленнєві вміння, мислення), загальнокультурної (виховувати у школярів культуру мовлення).
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: телефони, таблиці, тести.
Змістова лінія: мовна.
СТРУКТУРА УРОКУ
І. Основна частина
1. Організація класу
2. Ознайомлення із темою, цілями уроку
3. Актуалізація опорних знань і мотиваційних резервів учнів
А) Словниковий диктант
Б) Проблемне питання
Ми знаємо, що в іменниках 4 відміни при відмінюванні з'являються суфікси -ат-, -ят-, -ен-. Чи зберігаються ці суфікси в усіх відмінках?
ІІ. Основна частина
1. Процесуально-діяльнісний етап
А) Вивчення нового матеріалу. Робота з таблицею
Б) Виконання вправ
Вправа 1
2. Контрольно-рефлексивний етап
А) Правильно-неправильно
Закінчення родового відмінка:
*ведмежатеві (Д.в. одн.)
*кошенями (О.в. мн.)
*дитьом (О.в.)
*маляві (Д.в. одн)
* ім'ї (м.в. одн)
Б) Мікрофон
Що з вивченого теоретичного матеріалу найбільше запам'яталося на уроці?
В) Відповідь на проблемне питання
Чи зберігаються суфікси -ат-, -ят-, -ен- у всіх відмінках?
Домашнє завдання
А домашнє завдання?
ВідповістиВидалити