ФРАЗЕОЛОГІЗМИ
1. Перевірка домашнього завдання
2.1. Актуалізація знань.
🙋 Гра "Так-Ні"
- Лексика -- це усі слова мови?
- Лексикологія -- це те, що слово означає?
- Лексичне значення вказує, якою частиною мови є це слово?
- Суржик -- це елементи кількох мов, поєднані штучно?
- Діалектизми вживаються лише на певній території?
- "Кринж" -- це сленг?
2.1. Тема уроку.
Дешифратор
🙋Щоб дізнатися тему уроку, попрацюємо з дешифратором.
25-21-1-10-7-19-16-19-4-12-10-17-11
.
.
.
.
Дев'яте листопада
Класна робота
Фразеологізми
2.1. Цілі уроку.
🙋
- дізнатися, що таке фразеологізм, його лексичне значення;
- виробити навички доречного вживання фразеологізмів в усному та писемному мовленні;
- ознайомитися з фразеологічним словником української мови;
- збагатити словниковий запас;
- розвивати культуру мовлення, спостережливість.
2.1. Мотивація учіння.
🙋Чи чули ви коли-небудь такі сполучення слів? Що вони означають?
Проблемне питання
🙋Навіщо нам потрібно знати фразеологізми?
3. Вивчення нового матеріалу. Первинне застосування нових знань (пробні вправи)
3.1. Навчальне відео
3.3. Самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях (тренувальні вправи за зразком, інструкцією, завданням)
Робота з підручником
Робота зі словником
🙋Знайдіть у словнику та запишіть у зошит значення фразеологізмів.
- як свої п'ять пальців;
- бути не у своїй тарілці;
- як на долоні;
- як рукою зняло.
Робота в парах
🙋Придумайте із сусідом по парті речення, використовуючи фразеологізм, який найбільше запам'ятався на уроці.
4. Підсумки уроку.
Інтерактивна вправа. Тестування
4.1. Рефлексія.
5. Оцінювання
5.1. Самооцінювання.
5.2. Формувальне оцінювання вчителем.
6. Домашнє завдання
🙋Знайдіть у словнику, запишіть у зошит значення фразеологізмів.
- ахіллесова п'ята;
- дамоклів меч;
- нитка Аріадни;
- скринька Пандори;
- яблуко розбрату.
Для високого рівня: за допомогою мережі Інтернет дізнайтеся, як ці фразеологізми утворилися.
Коментарі
Дописати коментар