СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ. КОМА МІЖ ЧАСТИНАМИ СКЛАДНОГО РЕЧЕННЯ (2)

 







1. Перевірка домашнього завдання

2.1. Актуалізація знань. 

🙋 Бесіда за запитаннями

  • Що вивчає синтаксис?
  • Що таке граматична основа речення?
  • Яка різниця між односкладною та двоскладною граматичною основою?
  • Перед якими сполучниками завжди ставимо кому?
  • А перед якими не завжди?
  • Які сполучники з'єднують тільки частини складного речення?

Синтаксичний розбір речення.


Я залишила свою книжку в ліцеї, щоб не нести додому.




2.2. Тема уроку. 
Ребус

🙋Попрацюємо з ребусом, щоб дізнатися тему уроку.













Двадцяте березня

Класна робота 

СКЛАДНЕ РЕЧЕННЯ



2.1. Цілі уроку. 

🙋
  • поглибити й систематизувати  знання  про речення;
  • навчитися  правильно визначати складні речення; 
  • вдосконалювати навички самостійної роботи;
  • збагачувати словниковий запас.


2.1. Мотивація учіння. 
Проблемне питання

🙋 Чи потрібна кома в цьому реченні?

Я іду швидко, бо запізнююся на автобус.

3. Вивчення нового матеріалу

3.1.  Навчальний матеріал
© Онатій А. В., Ткачук Т. П. "Українська мова : підручник для 5 кл. ..."

Фізкультхвилинка






3.2. Первинне застосування нових знань (пробні вправи)
Робота з підручником

© Онатій А. В., Ткачук Т. П. "Українська мова : підручник для 5 кл. ..."

Інтерактивна вправа


3. Закріплення вивченого матеріалу





4. Рефлексія.


5. Оцінювання
5.1. Самооцінювання.
5.2. Формувальне оцінювання вчителем.


6. Домашнє завдання
Переписати речення. Підкреслити граматичні основи. Поставити розділові знаки. Визначити, яке це речення за будовою (просте чи складне).

1. Опадає осіннє листя і підсвічує алею.
2. Усе іде але не все минає.
3. Кожен знав що небезпека подвоїлася.
4. Я пам'ятаю як трава лоскоче мої п'яти.
5. Він відпочивав бо дуже втомився.





Коментарі

Популярні публікації