ВИПУСКНИЙ ВЕЧІР ДЛЯ 11 КЛАСУ (КАРАНТИННИЙ)
Випускний вечір для 11 класу
Ведуча 1
Доброго дня, шановні випускники та батьки! Ось і
настав цей очікуваний день. Сьогодні наша зала мала бути повна вчителів і
запрошених гостей, у сяйві квітів, святкового вбрання. І хоча добрі та щирі
посмішки приховані за масками, а міцні обійми
замінила соціальна дистанція, ми зібралися тут невеличкою, проте
дружною, класною родиною на наше традиційне свято прощання з ліцейними роками.
Ведуча 2
Вручення атестатів... Скільки ці невеличкі кольорові
папірці приховують щасливих спогадів, нових знань, дружнього спілкування, тихих
перешіптувань під час уроку й голосного сміху на перерві... Сьогодні ви
отримаєте офіційний дозвіл на рух у незвідані далі, різнобарв'я життя, працю і
радості дорослішання.
Ведуча 1
Життя – вічний вокзал, де розлучаються, зустрічаються,
плачуть і радіють. І сьогодні 6 серпня 2020 року на цім вокзалі наші випускники
прощатимуться з дитинством, шкільними й ліцейними роками. Привітаймо кожного з
них оплесками.
Ведуча 2
1. Усміхнена й товариська дівчина, ця панянка завжди причепурена, з новим
кольором волосся та довгими віями, позитивна Ванджурак Іванна.
Ведуча 1
2. Добрий
сором’язливий хлопець, завжди у пошуку транспорту додому, люблячий син, файний
музикант-цимбаліст Готич Тарас.
Ведуча 2
3.
Оптимістична й упевнена в собі, мріяла бути тату-майстром, одна з небагатьох
вчилася на карантині більше, ніж до того, весела й кучерява Депко Тетяна.
Ведуча 1
4. Краса
і сила нашого класу: енергійна, завжди на позитиві, власниця незліченної
кількості медалей і синяків, здобутих одночасно, інстаграм-зірка та фітоняшка
Зітинюк Діана.
Ведуча 2
5.
Весела, красномовна білявка, авторка найдетальніших конспектів, міс «почекайте,
я вже дописую», власниця задуманого погляду й загадкової усмішки на уроці
Іванійчук Софія.
Ведуча 1
6.
Незрозуміло як, але однаково сильний у математиці та філології, раціональний,
мудрий і ніколи не проти того, щоб трохи довше, ніж триває перерва, пограти в
теніс Кошелюк Василь.
Ведуча 2
7.
Спокійний, вдумливий інтроверт, старанний хлопець, містер «ідеальний щоденник»
та автор фрази «а можна ми втрьох за партою будемо сидіти?» Кошелюк Володимир.
Ведуча 1
8.
Стримана й усміхнена дівчина, ніколи не проти зняти новий тік-ток та послухати
пісню Альони-Альони «Голови». Вона та, з ким прощаєшся після фрази «мені треба
бігти на автобус», добра й чесна Кутащук Ярослава.
Ведуча 2
9.
Дистанційно вчилася ще до того, як це стало обов’язково для всіх, пані зі
званням «вибачте, я проспала», позитивна та чарівна Майор Надія.
Ведуча 1
10.
Власник цікавого та неординарного погляду на речі, низки знань з різних (часто
найнеочікуваніших) дисциплін, автор почерку, який ду-у-уже важко буде
розчитувати в університетських конспектах, вдумливий Максимюк Петро.
Ведуча 2
11.
Міцний і гарний хлопець, майбутній військовий, офіційний власник розетки біля
печі та постійно розрядженого айфона, містер «найкращий прес 2020» Медвійчук
Дмитро.
Ведуча 1
12.
Білявка з двома іменами та однією найкращою подругою в класі, офіційно найдовше
доставляє медичні довідки з одного ліцею в інший, збирає найкращі цитати під
фотографіями в інстаграмі, весела та драйвова Остащук Іванна.
Ведуча 2
13.
Дівчина, яка таки знаходила час на уроки у своєму щільному графіку, а на
перервах навіть встигала подивитись серіал, відпрошувалась у шефа на ЗНО,
позитивна та чарівна П’ятнюк Марія.
Ведуча 1
14.
Красива та розсудлива, має чарівний голос і чисту совість, бо завжди робить все
якнайкраще, давно знає, що таке гастролі, працює штатним заповнювачем
щоденників, чесна та совісна Романюк Аліна.
Ведуча 2
15.
Жагуча брюнетка, чарівна та стильна дівчина, місця, які найчастіше відвідує, -
лавочка в центрі й ліцей, але це не точно. Впевнена в собі, романтична та
дружня Семенюк Вікторія.
Ведуча 1. Привітаймо ще раз наших випускників гучними оплесками!
Ведуча 2. Через дистанційне навчання ми неймовірно скучили за
вами. За моментом, коли заходимо в клас після дзвінка на урок.
Ведуча 1. За тим, як ви піднімаєте
руку, щоб відповісти на питання, і ховаєтесь за сусіда по парті, щоб вас нічого
не питали.
Ведуча 2. Скучили за гамором у коридорах і тихим шкряботінням
ручок під час контрольних.
Ведуча 1. Коротше кажучи, ми
скучили за ліцейним життям. Саме тому й вирішили провести вручення у формі
уроку. Сьогодні кожен з вас має
можливість запросити однокласників на урок.
Ведуча 2.Ми найбільше любимо
літературу, тому почнемо цей урок з неї. Звичайно, в нагоді стануть знання
української та зарубіжної літератури.
Ведуча 1. Перевіримо вашу пам’ять.
Потрібно буде впізнати відомих людей на фотографіях. Не забувайте разом з тим
згадувати їхню біографію.
Ведуча 2. Зосередьтеся:
завдання дуже серйозне.
(вгадують свої дитячі фотографії на проєкторі)
Ведуча 2. Ми одночасно
застосували й знання з біології з теми про анатомію, ріст і розвиток людини.
Переходимо до математики. Простими
формулами, вивченими з Марією Василівною, розраховуємо кількість часу,
проведеного за партою. Арифметика шкільної долі така: близько двох тисяч днів,
двадцяти тисяч дзвінків, декілька десятків змінених парт і сотні списаних
зошитів.
Ведуча 1. А тепер історія. Ви
прийшли в ліцей з різних шкіл, щоб стати тут одним дружним класом. Змінили
декілька класних керівників та вчителів.
Ведуча 2. Ви навчилися
користуватися одним зошитом на всіх уроках і вчити домашнє завдання, не
відкриваючи підручника.
Ведуча 1. Навчилися непомітно зникати з уроків, так, що навіть
Шерлок Холмс би цього не помітив.
Ведуча 2. Поблажливо дивилися на звички вчителів, знаючи навіть,
яка фраза має звучати далі.
Ведуча 1. Ну а підказувати,
підглядати, списувати, робити шпаргалки ви вміли завжди!
Ведуча 2. Згадаємо ОБЖ. Ви
точно радили б учителям декілька правил, щоб їхнє життя було безпечним і
щасливим. Ми назвемо їх, а ви погодитеся або ні. Готові?
1. Вчителю треба бути спокійним і
врівноваженим, життєрадісним і привітним, щоб через поганий настрій потім не
довелося виправляти двійки в журналі.
Ведуча 1. 2. Виробляти красивий
голос, не «бубніти» собі «під носа», як деколи бубнять учні, коли не виконали
домашнє завдання.
Ведуча 2. 3.
Підтримувати свій фізичний стан на належному рівні, щоб до класу «влітати», а
не заходити, човгаючи ногами.
Ведуча 1. 4. Не заходити в ліцей, коли двері перекриті шваброю.
Ведуча 2. 5. Одягатися красиво
і модно, якщо є можливість, а нема – учні допоможуть. Ми бачили ці вміння учнів
на дефіле в день учителя.
Ведуча 1. 6. Не приходити голодним
на роботу, щоб потім не бігати коридорами з булочками в руках.
Ведуча 2. 7. Дозволяти робити
шпаргалки, але не давати ними користуватися, бо це шкідливо впливає на зір
учня.
Ведуча 1. 8.Через дрібниці не
телефонувати батькам, щоб у вчителів не боліло серце.
Ведуча 2. 9. А головне –
посміхатись, радіти, передавати учням позитивні емоції.
Ведуча 1. Слово
мають випускники.
(слово учнів до вчителів)
пісня
Ведуча 1. Настав час
контрольного опитування. Не можемо оминути мову. Ми ставитимемо вам
короткі питання, а ви спробуйте чесно відповідати на них зв’язними реченнями.
Ведуча 2. Чи проколювала
ти голкою кожен день в календарі після 1 вересня 2019 року, як це роблять
солдати в армії перед дембелем? (Діана)
Ведуча 1. Коли ти
сачкував з 7 уроку, яку причину найчастіше вигадував, і яка тобі подобалася
найбільше? (Діма)
Ведуча 2. Яке в тебе було
доручення у школі? Класі? (Аліна)
Ведуча 1. Чи користувався
ти хоч раз при списуванні мобільним інтернетом? (Володя)
Ведуча 2. Скільки років
виповниться нашому ліцею цього року? (Маша П’ятнюк)
Ведуча 1. Чи вилізав ти у
вікно школи на вулицю на перерві? (Петро)
Ведуча 2. Уяви, що ти
міністр освіти, як би ти реформував п’ятиденне навчання в школі?(Софія)
Ведуча 1. На якій вулиці
знаходиться наш ліцей? (Слава)
Ведуча 2. А чи знімав ти
хоч раз стрес на уроці навушниками, вдягнув – і ти в танку, а вчитель за бортом?
(Іванна Ванджурак)
Ведуча 2. Є питання і для вас ,батьки:
1.Чи виконували ви за свою дитину малюнки в
1-7 класах з предмета «образотворче мистецтво»?
Ведуча 1. А чи робили ви з дитиною географічні практикуми? А допомагали
розмальовувати історичні атласи?
Ведуча 2. А чи виконували реферати або поробки для уроків технологій?
Ведуча 1. Чи задавали ви собі хоч раз питання, чому ж я в школі так погано вчив
англійську, чи математику, чи фізику, що зараз не можу допомогти власній
дитині?
Ведуча 2. Які думки виникали у вас, коли дитина з фізкультури приносила 12, а з
фізики – 2?
Ведуча 1. Якого кольору очі у вашого класного керівника?
Ведуча 2. Як звали сусіда вашої дитини по парті?
Ведуча 1. Тест-опитування. (у вас будуть варіанти відповідей, як на ЗНО):
Спробуйте відгадати відповідь типового учня 11
класу
На питання: «Який у тебе улюблений урок? – учні
відповідають:
А) музика; Б) фізкультура; В) останній.
(12 балів)
ВИСНОВОК: Випускники! ПЕРЕД ТАКИМИ
БАТЬКАМИ ТРЕБА СХИЛИТИ ГОЛОВУ, БО ВОНИ ЗАКІНЧИЛИ ШКОЛУ ще у минулому столітті,
та ще й БЕЗ ГУГЛІВ ТА ВіКіПЕДІЙ. А СМС у них виглядала як записка,
передана під партою. Шпаргалка була не на планшеті, а написана дрібним шрифтом
від руки. Батьки напружувалися більше. УРА БАТЬКАМ.
(слово учнів до
батьків)
Ведуча 2. . Слово для привітання
випускників надається батькам.
Ведуча 1. На уроці, окрім
відповідей учнів, часто буває міні-лекція вчителя. Послухаймо коротку лекцію
від вашого класного керівника.
(слово
класного керівника)
Ведуча 1. Наступає ваш час!
Подивіться один на одного. Запам'ятайте добрі очі й теплі усмішки ваших
однокласників, які не раз виручали вас у важку хвилину, які деколи дражнили вас,
проте завжди були поряд. Адже вже завтра поруч із вами будуть інші люди.
Ведуча 2. Цей момент уже ніколи не повториться! Не готуйтеся до
життя, а вже живіть, просто зараз…
Слово
для привітання надається директору Верховинського ліцею ім.Д.Ватаманюка
Остафійчук Н.В.
(Слово
директора)
А саме
зараз ви отримаєте те, заради чого вчилися довгих 11 років. Для
зачитання наказу про випуск учнів 11 класу
слово надається заступнику директора з навчально-виховної роботи
Іванійчук В.В.
(слово
заступника.
Зачитування
наказу. Вручення атестатів)
Ведуча 2. Відзвучали останні оплески,
останні акорди музики... Зараз спорожніє зал, згасне світло та стихнуть голоси.
Так буває в театрі, у житті все інакше. Театр життя ніколи не закінчується. Дія
іде за дією, змінюється тільки фабула, з'являються нові герої.
Ведуча 1. Завтра
ви почнете писати нову п'єсу. У вас є вибір – кого відіграти і як відіграти. В
житті немає простих ролей, але будь-яку роль у будь-якій п'єсі –комедія це чи
драма – треба відіграти чесно й талановито, не перегравати й не фальшивити.
Ведуча 2. Тільки
від вас залежить, чи станете ви справжніми людьми. А справжні люди
можуть зробити багато чого: наше життя комфортним, місто ошатним, будинки
затишними, людей здоровими та щасливими. І це головне!
Ведуча 1. Пам’ятайте,
ми любимо вас!
Ведуча 2. Ми віримо у вас!
Ведуча 1. Ми
пам’ятатимемо вас!
А зараз класний
керівник запрошує учнів та батьків у клас на останню виховну годину.
СЛОВА УЧНІВ
1.
Яку дату ви любите більше: 1 вересня чи 26 травня?
2.
Скільки разів на тижні у вас виникають думки: мама казала йти у лікарі чи
юристи. Чому я її не послухала?
3.
Якщо діти втекли з уроку, зізнайтеся, чи не раділи ви більше за них у цей
день? (Ви заслуговуєте на звання «Народний вчитель»)
4.
Коли ваша велика літня відпустка закінчується, у вас починається стрес чи
депресія?
5.
А ви не знаєте, чому учні не люблять таку класичну фразу вчителя:
«Ховаємо підручники, беремо подвійні аркуші»?
6.
Кажуть, що вчительська професія кармічна, тобто, якщо відпрацюєш у школі
все життя, наступні втілення будуть щасливішими? Як ви до цього ставитеся?
Висновок: наш вчитель – це пам’ятник собі. Він не може не думати
про роботу. Наші вчителі – найкращі.
1.
Дорогі
наші батьки. Без вас ми би не стали тими,
ким є. І сьогодні в цей радісний день нам хотілося б подякувати вам за
те, що ви в нас є.
2.
Я
дякую Богові за таких чудових маму і тата. Життя так швидко летить, що хотілося
б зупинити час і згадати з чого все
починалося. Вашу турботу я відчувала навіть тоді, коли я ще не з’явилася на
світ. З перших хвилин мого життя я відчувала теплоту ваших рук, які міцно мене
тримали, і доброту вашого серця, яка всюди мене оберігала.
3.
Ваші
руки міцно тримали мене і вели у дорогу життя. Ви пам’ятаєте мої перші слізки,
мої перші кроки, перші посмішки, перші слова, перші падіння та мої перші
розбиті колінка. Дорогі мої, я безмежно вдячна вам за те, що ви в мене є. Дякую
вам за вашу турботу, любов та терпіння.
4.
З
перших днів мого життя ви завжди були зі мною, ви завжди робили мене
найщасливішою. Ви завжди у всьому допомагали мені, давали різні поради. І хоча
ваші слова доходили до мене пізно, але все одно залишалися праві. Я впевнена,
що ще не раз звернуся за важливою порадою до вас і ви знайдете на все відповіді.
5.
Дякую
за всі наші сімейні свята, за чудово проведені мої дні народження, за наш
чудовий перший Новий Рік, за теплоту та комфорт у нашому домі. Мої рідненькі, я
хочу, щоб ви завжди посміхалися. Я дуже сильно вас люблю.
6.
Мамулько,
дякую тобі за турботу і ласку, що дарувала мені, за всі безсонні ночі, які ти
проводила біля мене, за кожну казочку кожного вечора, яку ти читала мені, за
кожну вивчену букву, яку ти вивчала зі мною.
7.
Татусю,
рідненький, дякую тобі за ласку і доброту. Дякую тобі за підтримку і теплі
слова. Дякую тобі, що розумів мене і не сварив за всі мої гріхи. Я дуже тобі
вдячна за все, що ти для мене зробив.
8.
Татусю,
дякую тобі за наше перше море, перший велосипед, першу куплену ляльку, дякую
тобі за мій перший куплений червоний костюмчик. Дякую тобі, таточку, за все.
9.
Любі батьки, я хочу сказати велике спасибі за
те, що безкорисно подарували мені роки свого життя. Я хочу, щоб ви знали, я
пишаюся, що у мене такі чудові батьки, ви моя радість і моя опора.
10. Сьогодні
наш випуск. Але це і Ваше велике свято. І ми хочемо сказати: низький Вам уклін
за все і щиру подяку від чистого серця! Живіть довго, будьте здорові! Ми Вас
дуже любимо і будемо завжди міцною опорою для Вас - все Ваше довге життя!
АНКЕТИ ДЛЯ УЧНІВ ТА БАТЬКІВ
Лист
у майбутнє
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
_______________________________________________________
Про мене сьогодні
Ім’я та прізвище_____________________________________ Мені___________років
Улюблене заняття__________________________________________________________________
Улюблений колір_____________________________________________________________________
Улюблений фільм____________________________________________________________________
Улюблена пісня_______________________________________________________________________
Улюблена їжа_________________________________________________________________________
Мій кращий друг – це______________________________________________________________
Мені приносить щастя____________________________________________________________
Мене засмучує_______________________________________________________________________
У майбутньому я хочу
стати___________________________________________________
Якби я міг просто зараз перенестись кудись, я б
телепортувався в
_________________________________________________________________________________________
Якби одне моє бажання могло збутися просто зараз, я б
загадав _______ __________________________________________________________________________________________
Через 5 років я буду_________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________________________
Дата____________________________
Підпис__________________________
Коментарі
Дописати коментар