ВІДМІНЮВАННЯ ІМЕННИКІВ ІІ ВІДМІНИ

Тема: Відмінювання іменників ІІ відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку. Букви -а(я), -у(ю) в закінченнях іменників чоловічого роду ІІ відміни.

Ціліформування предметних компетентностей: повторення й поглиблення знань про іменник як частину мови, засвоєння принципів відмінювання іменників ІІ відміниформування ключових компетентностей: уміння вчитися (розвивати здібності логічно мислити, навички пізнавальної активності, спостережливості, самостійної та колективної роботи), комунікативної (розвивати комунікативно-мовленнєві вміння, мислення), загальнокультурної (вихо­вувати у школярів культуру мовлення).

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: телефони, таблиці, тести.

Змістова лінія: мовна.

СТРУКТУРА УРОКУ

І. Основна частина

1.                   Організація класу

2.                   Ознайомлення із темою, цілями уроку

 

3.                          3. Актуалізація опорних знань і мотиваційних резервів учнів

А) Перевірка домашнього завдання


Б) Проблемне питання

Нерідко у нас виникає питання, яке закінчення матиме іменник ІІ відміни в родовому відмінку. Каменя чи каменю, Львова чи Львову, вітра чи вітру?

ІІОсновна частина

1.      Процесуально-діяльнісний етап

А) Вивчення нового матеріалу. Перегляд відео

https://youtu.be/C-lxT2Xbx7U


Б) Робота з таблицею

               

 Б) Виконання інтерактивних вправ

https://webpen.com.ua/


2.      Контрольно-рефлексивний етап

А) Правильно-неправильно

Закінчення родового відмінка:

*вітра

*маленького каменя

*атому

*Кавказа

*Києву

*ключа


Б) Мікрофон

Що з вивченого теоретичного матеріалу найбільше запам'яталося на уроці? 

            

            В) Відповідь на проблемне питання

Каменя чи каменю, Львова чи Львову, вітра чи вітру?


Домашнє завдання 







Коментарі

Дописати коментар

Популярні публікації