ВІДМІНЮВАННЯ ІМЕННИКІВ ІІ ВІДМІНИ
Тема: Відмінювання іменників ІІ відміни. Особливості відмінювання іменників чоловічого роду ІІ відміни в родовому відмінку. Букви -а(я), -у(ю) в закінченнях іменників чоловічого роду ІІ відміни.
Цілі: формування предметних компетентностей: повторення й поглиблення знань про іменник як частину мови, засвоєння принципів відмінювання іменників ІІ відміни; формування ключових компетентностей: уміння вчитися (розвивати здібності логічно мислити, навички пізнавальної активності, спостережливості, самостійної та колективної роботи), комунікативної (розвивати комунікативно-мовленнєві вміння, мислення), загальнокультурної (виховувати у школярів культуру мовлення).
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: телефони, таблиці, тести.
Змістова лінія: мовна.
СТРУКТУРА УРОКУ
І. Основна частина
1. Організація класу
2. Ознайомлення із темою, цілями уроку
3. 3. Актуалізація опорних знань і мотиваційних резервів учнів
А) Перевірка домашнього завдання
Б) Проблемне питання
Нерідко у нас виникає питання, яке закінчення матиме іменник ІІ відміни в родовому відмінку. Каменя чи каменю, Львова чи Львову, вітра чи вітру?
ІІ. Основна частина
1. Процесуально-діяльнісний етап
А) Вивчення нового матеріалу. Перегляд відео
Б) Робота з таблицею
Б) Виконання інтерактивних вправ
2. Контрольно-рефлексивний етап
А) Правильно-неправильно
Закінчення родового відмінка:
*вітра
*маленького каменя
*атому
*Кавказа
*Києву
*ключа
Б) Мікрофон
Що з вивченого теоретичного матеріалу найбільше запам'яталося на уроці?
В) Відповідь на проблемне питання
Каменя чи каменю, Львова чи Львову, вітра чи вітру?
Домашнє завдання
Теорія 🔥🔥
ВідповістиВидалити