ПРИКМЕТНИК: ЗАГАЛЬНЕ ЗНАЧЕННЯ, МОРФОЛОГІЧНІ ОЗНАКИ, СИНТАКСИЧНА РОЛЬ
Цілі: формування предметних компетентностей: поглиблення знань учнів про прикметник, формування загальнопізнавальних умінь відрізняти прикметник від інших частин мови, правильно визначати морфологічні ознаки прикметника; формування ключових компетентностей: уміння вчитися (розвивати здібності логічно мислити, навички пізнавальної активності, спостережливості, самостійної та колективної роботи), комунікативної (розвивати комунікативно-мовленнєві вміння, мислення), загальнокультурної (виховувати у школярів культуру мовлення, розвивати навички доречного вживання прикметників).
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: телефони, таблиці в блозі, підручники.
Змістова лінія: мовна.
СТРУКТУРА УРОКУ
І. Вступна частина
1. Організація класу
- Добрий день усім. Сьогодні ми працюватимемо над новою темою. Через дистанційну форму проведення уроку часу в нас обмаль, отож без зайвих слів переходимо до суті. Будь ласка, налаштуйтеся на продуктивну роботу, розгорніть зошити та запишіть тему уроку.
2. Ознайомлення із темою, цілями уроку
3. Актуалізація опорних знань і мотиваційних резервів учнів
А) Мозкова атака
1. Що таке іменник?
2. На які питання відповідає іменник?
3. За чим іменники змінюються?
4. Які відмінки іменників знаєте?
5. Які роди іменника вам відомі?
Молодці!
Б) Проблемне питання
Як ви вважаєте, чому після іменника ми вивчаємо прикметник, а не іншу частину мови?
ІІ. Основна частина
1. Процесуально-діяльнісний етап
А) Робота з таблицями. Опрацювання теоретичного матеріалу
Б) Виконання інтерактивних вправ
2. Контрольно-рефлексивний етап
А) Тестування
Б) Відповідь на проблемне питання
Як ви вважаєте, чому після іменника ми вивчаємо прикметник, а не іншу частину мови?
В) Домашнє завдання
Інтерактивна вправа "Відмінювання прикметників"
Натискай сюди
👉 https://learningapps.org/3266145
Ваше завдання полягає в тому, щоб допомогти фіксикам визначити рід прикметника. Слова записуйте в 3 колонки: чол., жін., сер..
конспект уроку
ВідповістиВидалити