РМ. ЖАНРИ МОВЛЕННЯ (комплімент, лестощі, похвала)
1. Перевірка домашнього завдання
2.1. Актуалізація знань.
🙋 Гра "Так-Ні"
- Лексика -- це наука про слова мови?
- Лексичне значення вказує, яким членом речення є це слово?
- Суржик потрібно викорінювати з нашого мовлення?
- Діалектизми вживаються лише люди певного віку?
- "Бро" -- це сленг?
2.1. Тема уроку.
Дешифратор
🙋Щоб дізнатися тему уроку, попрацюємо з дешифратором.
9-1-18-21-11
17-19-3-16-7-18-18-33
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Восьме листопада
Класна робота
ЖАНРИ МОВЛЕННЯ (комплімент, лестощі, похвала)
2.1. Цілі уроку.
🙋
- дізнатися більше про різні жанри мовлення;
- виробити навички доречного вживання компліментів і похвали в усному та писемному мовленні;
- ознайомитися з правилами створення вдалих компліментів;
- збагатити словниковий запас;
- розвивати культуру мовлення, спостережливість.
2.1. Мотивація учіння.
🙋Чи часто ви робите компліменти? Навіщо вони потрібні в мовленні?
3. Вивчення нового матеріалу. Первинне застосування нових знань (пробні вправи)
3.1. Робота з підручником
3.3. Самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях (тренувальні вправи за зразком, інструкцією, завданням)
Індивідуальна робота
Коментарі
Дописати коментар