РМ. ЖАНРИ МОВЛЕННЯ (комплімент, лестощі, похвала)

 



1. Перевірка домашнього завдання


2.1. Актуалізація знань. 

🙋 Гра "Так-Ні"

  • Лексика -- це наука про слова мови?
  • Лексичне значення вказує, яким членом речення є це слово?
  • Суржик потрібно викорінювати з нашого мовлення?
  • Діалектизми вживаються лише люди певного віку?
  • "Бро" -- це сленг?

2.1. Тема уроку. 
Дешифратор

🙋Щоб дізнатися тему уроку, попрацюємо з дешифратором.

9-1-18-21-11

17-19-3-16-7-18-18-33


.
.
.
.
.
.
.
.
.

Восьме листопада

Класна робота 

ЖАНРИ МОВЛЕННЯ (комплімент, лестощі, похвала)

2.1. Цілі уроку. 
🙋
  • дізнатися більше про різні жанри мовлення; 
  • виробити навички доречного вживання компліментів і похвали в усному та писемному мовленні; 
  • ознайомитися з правилами створення вдалих компліментів;
  • збагатити словниковий запас; 
  • розвивати культуру мовлення, спостережливість.


2.1. Мотивація учіння. 

🙋Чи часто ви робите компліменти? Навіщо вони потрібні в мовленні?



3. Вивчення нового матеріалу. Первинне застосування нових знань (пробні вправи)


3.1.  Робота з підручником




3.2. Гімнастика для очей








3.3. Самостійне застосування учнями знань у стандартних ситуаціях (тренувальні вправи за зразком, інструкцією, завданням)
Індивідуальна робота

4.  Підсумки уроку.
Інтерактивна вправа. Тестування





5. Оцінювання
5.1. Самооцінювання.


5.2. Формувальне оцінювання вчителем.


6. Домашнє завдання
🙋Придумайте та запишіть 10 компліментів своїм батькам, друзям, знайомим, учителям.

Для високого рівня: + ще три компліменти випишіть з художніх творів.

Коментарі

Популярні публікації