ГРУПИ ПРИКМЕТНИКІВ ЗА ЗНАЧЕННЯМ: ЯКІСНІ, ВІДНОСНІ, ПРИСВІЙНІ

 











Ціліформування предметних компетентностей: ознайомлення із грпами прикметників за значенням, формування загальнопізнавальних умінь відрізняти якісні, відносні та присвійні прикметники, правильно визначати їх морфологічні ознаки;  формування ключових компетентностей: уміння вчитися (розвивати здібності логічно мислити, навички пізнавальної активності, спостережливості, самостійної та колективної роботи), інформаційно-цифрова (розвивати вміння використовувати інформаційні ресурси інтернету для навчання), загальнокультурної (вихо­вувати у школярів культуру мовлення, розвивати навички доречного вживання прикметників).

Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Обладнання: телефони, таблиці в блозі, підручники.

Змістова лінія: діяльнісна.






СТРУКТУРА УРОКУ

І. Вступна частина

1.                   Організація класу




2.                   Ознайомлення із темою, цілями уроку



3. Актуалізація опорних знань і мотиваційних резервів учнів

А) Мозкова атака


    

 Б) Проблемне питання

Для чого, на вашу думку, потрібно вивчати тему «Групи прикметників за значенням?»


ІІОсновна частина

1.      Процесуально-діяльнісний етап

А) Робота з таблицями. Опрацювання теоретичного матеріалу








Б) Виконання інтерактивних вправ



https://learningapps.org/3127761

https://learningapps.org/1138917

https://learningapps.org/8941078


В) Виконання вправ на картках

Нерідко прикметники переходять з однієї групи в іншу. Давайте спробуємо це засвоїти на практиці.



В) Робота з підручником



2.      Контрольно-рефлексивний етап

А) Інтерактивна вправа

https://learningapps.org/2974315



            Б) Відповідь на проблемне питання

Для чого, на вашу думку, потрібно вивчати тему «Групи прикметників за значенням?»


В) Домашнє завдання 

Інтерактивна вправа 

https://learningapps.org/3445960 

Коментарі

Популярні публікації