ГРУПИ ПРИКМЕТНИКІВ ЗА ЗНАЧЕННЯМ: ЯКІСНІ, ВІДНОСНІ, ПРИСВІЙНІ
Цілі: формування предметних компетентностей: ознайомлення із грпами прикметників за значенням, формування загальнопізнавальних умінь відрізняти якісні, відносні та присвійні прикметники, правильно визначати їх морфологічні ознаки; формування ключових компетентностей: уміння вчитися (розвивати здібності логічно мислити, навички пізнавальної активності, спостережливості, самостійної та колективної роботи), інформаційно-цифрова (розвивати вміння використовувати інформаційні ресурси інтернету для навчання), загальнокультурної (виховувати у школярів культуру мовлення, розвивати навички доречного вживання прикметників).
Тип уроку: урок засвоєння нових знань.
Обладнання: телефони, таблиці в блозі, підручники.
Змістова лінія: діяльнісна.
СТРУКТУРА УРОКУ
І. Вступна частина
1. Організація класу
2. Ознайомлення із темою, цілями уроку
3. Актуалізація опорних знань і мотиваційних резервів учнів
А) Мозкова атака
Б) Проблемне питання
Для чого, на вашу думку, потрібно вивчати тему «Групи прикметників за значенням?»
ІІ. Основна частина
1. Процесуально-діяльнісний етап
А) Робота з таблицями. Опрацювання теоретичного матеріалу
Б) Виконання інтерактивних вправ
https://learningapps.org/3127761
https://learningapps.org/1138917
https://learningapps.org/8941078
В) Виконання вправ на картках
Нерідко прикметники переходять з однієї групи в іншу. Давайте спробуємо це засвоїти на практиці.
В) Робота з підручником
2. Контрольно-рефлексивний етап
А) Інтерактивна вправа
https://learningapps.org/2974315
Б) Відповідь на проблемне питання
Для чого, на вашу думку, потрібно вивчати тему «Групи прикметників за значенням?»
В) Домашнє завдання
Інтерактивна вправа
Коментарі
Дописати коментар